Aangekomen in Singapore

10 januari 2019 - Singapore, Singapore

We zijn aangekomen in Singapore!

De transfer in Shanghai eerder vandaag was wat bijzonder. Zo'n ervaring die je meemaakt, maar het dan niet persé nog een keer hoeft mee te maken. Allereerst hadden we zelf een heel moderne luchthaven verwacht. Maar natuurlijk niet erg dat dat niet het geval was. Maar wat waren de mensen die er werkten onvriendelijk. Ze liepen te schreeuwen en te snauwen. En je verwacht van Chinezen enigszins dat alles efficiënt en geordend verloopt, maar de 2,5 uur overstaptijd hadden wij toch ook echt nodig.

Het mag alle pret niet drukken want hoe tof is het om nu in Singapore te zijn. Na een lange wachttijd bij Immigrations hebben we de koffers opgepikt en zijn we naar ons hotel gegaan.

De 'groene' bagageband

Nadat we een korte stop in het hotel hebben gehad zijn we op aanraden van de taxichaffeur naar Maxwell Food Court in Chinatown gegaan om te eten. Lekker local. Nou en of, en lekker!!

Lekker eten in Maxwell Food CourtYum!

Met een goed gevulde maag hebben we een rondje gemaakt in Chinatown en hebben we een bezoek gebracht aan een Hindoestaanse tempel. We hebben van daar uit een wandeling gemaakt langs het kantoorgebouw waar ik heb gewerkt naar Boat Quay waar we de avond hebben afgesloten met een drankje bij Harry's bar.

ChinatownSri Mariamman TempleUitzicht op Boat Quay

Morgenochtend gaan we weer op pad. Ik hoop van de week wat foto's die ik met de camera maak te uploaden in de verschillende verhalen.

1. Caroline:
    10 januari 2019