Dag 4 in Sydney

17 januari 2019 - Sydney, Australië

Vandaag (donderdag) hebben we met Sanne een kustwandeling gemaakt van Coogee Beach naar Bondi Beach. Dit is een wandeling van ruim 6 km langs verschillende prachtige uitzichten, rotspartijen en strandjes.

Overzicht van de kust van de Coogee to Bondi Walk

We hebben ons goed ingesmeerd met factor 50, het was opnieuw een zonnige dag hier. Wel veel beter te doen dan de dag ervoor in het binnenland trouwens.

We hebben onderweg nog wat gedronken bij Sea Salt Clovelly.

De foto's vertellen de rest...

Vertrek van Coogee BeachEn nog meer rotsenPeter op de puntSanne geniet van het uitzichtEn nog meer rotsige kustPrachtige bloeiende struiken onderwegPlaatselijke bowlingbaanEnorme rotspartijenDoorkijkjeShark PointPlattegrond Bronte BeachBloeiende bloemen langs de Australische kustRotspartij bij Bondi BeachDangerPlattegrond van Tamarama ParkTamarama ParkBloeiende bloemen langs de kustGenieten van het uitzichtTamarama BeachSurfers CodeNatuur langs de Australische kustOnderweg flesjes water vullenRotspartijenBegraafplaats aan zeePlattegrond van Bondi ParkRots van onderaf bekekenPrachtige groene kustBondi BeachSanne en Peter op ee fotoPeter en Merel op de fotoZout water zwembad bij Bondi Beach

Na deze prachtige wandeling hebben we lekker in zee gezwommen en gerelaxt op het strand op Bondi Beach. We hebben de dag afgesloten met sushi in de stad. Wederom een topdag!

1. Jet:
    18 januari 2019
    Jeetje, wat mooi is het daar zeg.
    Jullie maken leuke dingen mee. Groet aan Sanne
  2. Caroline:
    18 januari 2019
    Geweldige foto’s!! Mooi daar!
    Liefs voor allemaal!
  3. Helga:
    20 januari 2019
    Wat een geweldig mooi land is het. Blij voor jullie