Dag 2 in Singapore

11 januari 2019 - Singapore, Singapore

Na een goede, lange nacht slaap zijn we in de ochtend naar Gardens by the bay gegaan. Een prachtig nieuw aangelegd park met verschillende tuinen en een Skywalk.

Skywalk Gardens by the bay

Uitzicht op hotel Marina Bay Sands van uit de tuinen:

Marina Bay Sands

Na de Gardens by the bay zijn naar Holland Village gegaan om te zien waar ik destijds heb gewoond. Het gebouw stond er nog :)

Appartementengebouw in Holland Village

We hebben een rondje in Holland Village gedaan inclusief een lunch in de food court daar. Omdat we daarna nog wat tijd over hadden zijn we opnieuw naar Chinatown gegaan om de Boeddistische tempel te bezoeken. Dat is denk ik zo'n beetje de grootste tempel in Singapore, erg mooi.

Buddha Tooth Relic TempleBuddha Tooth Relic Temple

Na dit bijzondere bezoek zijn we ons snel gaan opfrissen en omkleden in het hotel om daarna Florence bij haar werk op te halen. Wat was het super leuk omnhaar na bijna 15 jaar weer te zien! We hebben lekker met elkaar gegeten en een kleine tour gedaan bij Marina Bay Sands.

Satehtjes eten met FlorenceMet Florence bij Marina Bay Sands

Meer foto's volgen later!