Dag 3 in Australië, dinner in Darling Harbour

16 januari 2019 - Sydney, Australië

Na de wijntour van woensdag hebben we ons snel opgefrist in het hotel en zijn we daarna naar Darling Harbour gegaan om met Sanne te eten.

Darling Harbour bij zonsondergang

Het werd "I'm Angus" op Cockle Bay Wharf waar Sanne en Peter kozen voor pork ribs en ik voor Kangaroo Loin ;)

Dinner in Darling HarbourDrankje met Sanne in Darling Harbour

Nadat we in de struik naast ons een possum hadden zien struinen (Sanne is niet zo gek op die beestjes) en daarna een rat voorbij zagen rennen, hebben we nog maar eens de dieren besproken die hier in Australië leven. En dan met name de gevaarlijke.

De gids van de wijntour had ons ook al verteld over dat er 8 van de 10 dodelijke slangen ter wereld in Australië voorkomen. En ook zijn er spinnen waar je erg voor moet oppassen zoals de Red Back Spider en de Funnel Web Spider. En dodelijke kwallen. Fijn vooruitzicht als je na een bezoek aan Sydney nog een week gaat kamperen. Daarnaast leven er natuurlijk nog haaien en krokodillen in Australië. Maar waar we juist erg naar uitkijken zijn de kangoeroes en koala's!

Na het eten zijn we weer weer richting hotel gegaan.

Darling Harbour by night

De volgende dag gaan we met z'n drieën in de ochtend een kustwandeling maken van Coogee Beach naar Bondi Beach. Dit zou een mooie wandeling moeten zijn langs de kust met verschillende strandjes. Hopelijk aan de kust iets koeler dan vandaag in het binnenland waar we de 41 graden hebben aangetikt.

Het was best warm vandaag