Dag 4 in Singapore

13 januari 2019 - Singapore, Singapore

Vanmorgen zijn we iets langer blijven liggen. Het was twee avonden toch iets later geworden dan gepland :)

Vervolgens de koffers ingepakt voor de vlucht naar Sydney in de nacht van zondag op maandag, afgegeven bij het hotel en door naar Clarke Quay voor een boottochtje over de Singapore River. Vanaf het water ziet een stad er toch altijd weer anders uit.

Onze bootMarina Bay Sands vanaf het waterSelfie tijdens de boottourBoat Quay vanaf het waterPeter tijdens de boottour

Na de boottour hebben we de metro gepakt naar Somerset om van daar over Orchard Road te lopen naar metrostation Orchard. We waren niet van plan te gaan shoppen maar met name ik vond het leuk om Peter de enorme shopping malls te laten zien.

Orchard Road 1Orchard Road 2

Op Orchard Road hebben we in mall Tang nog een keer fried chicken gegeten. Dit is een lokaal gerecht en hebben we afgelopen ook met Florence gegeten.

Na deze dagen met een druk programma wilden we hierna wel wat uitrusten met een biertje en een wijntje. We zijn neergestreken bij Charlie's op Boat Quay met heerlijke jaren '80 muziek. Prima als mentale voorbereiding op een nachtvlucht en perfect om met wifi te bloggen natuurlijk!

Biertje op Boat Quay

Rond half 8 zijn we naar de kade gelopen waar we naar de lichtshow bij Marina Bay Sands hebben gekeken.

Marina Bay Sands vanaf de kade

Op dit moment zitten we op Changi Airport, de luchthaven van Singapore, om een nachtvlucht te pakken naar Sydney. We hebben nog heerlijk in het hotel kunnen douchen en hebben op het vliegveld nog de laatste food court meegepakt. De gate gaat zo open, dan gaan we door de security en daarna gaan we boarden. Tot vanuit Australië!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Danielle:
    13 januari 2019
    Ziet er allemaal top uit geniet ervan!