Dag 5 aankomst in Sydney

14 januari 2019 - Sydney, Australië

In de nacht van zondag op maandag zijn we van Singapore naar Sydney gevlogen. Hoe bizar, dan sta je ineens met je voeten op de grond in Australië!

Uitzicht van uit het vliegtuig op Australië

We hadden een vlucht geboekt bij Scoot (budget airline van Singapore Airlines) maar de vlucht werd uiteindelijk uitgevoerd door Singapore Airlines zelf en dat was best relaxt. We hebben gelukkig ook allebei redelijk kunnen slapen aan boord.

Toestel van Singapore naar Sydney

Bij aankomst in Sydney stond Sanne ons op te wachten :D

Aankomst op de luchthaven van Sydney

Eerst even lekker koffie gedronken...

Even een coffee na aankomst op Sydney

... en vervolgens met de taxi naar ons hotel. Na ons even te hebben opgefrist zijn we met Sanne naar Harbour Bridge en Opera House gelopen.

Harbour BridgeOpera House

Witte sangria gedronken bij Opera Bar met wat lekkere bar snacks.

Bar snacks bij Opera Bar

Toen moesten we nog opschieten want we zouden gaan eten met Kirsten, de vriendin en huisgenote van Sanne. Met de trein gingen we van Circular Quay naar Town Hall om daar de bus te pakken naar Sannes huis.

In de trein naar City Hall

Even een tour door hethuis gedaan en na het eten bij de Italiaan zijn Peter en ik op de bus terug maar het hotel gestapt. Morgen weer een dag.